S3, E11: Eric, Ari og Bob Ryan selger Ramones-prosjektet til studioene, men Ari og Bob slåss om hvem som skal bestemme. Turtle vil ha joggesko fra et begrenset opplag, og Vince forsøker å hjelpe ham.