S1, E3: Eva holder strengt øye med komikerne og overser ikke den minste fnising. Det andre røde kortet i konkurransen blir delt ut, og nok en deltaker blir tvunget til å forlate spillet. Et svart jokerkort blir trukket, og to komikere må fremføre Göteborgvits-musikalen "Glenn – Musikalen".