Criminal Minds What Fresh Hell?
S1, E12: Når ei jente blir bortført fra en lekeplass midt på dagen, tror FBI-agentene først at faren hennes står bak kidnappingen. Men når jentas far viser seg å ha et vanntett alibi, må teamet rette oppmerksomheten mot det tilsynelatende trygge nabolaget der jenta bor for å finne ut hvem som kan stå bak kidnappingen.