S2, E12: Når sønnen til en amerikansk diplomat blir holdt igjen i Burma for noe kriminelt, går Peter og Neal inn i den eksotiske, men farlige juvelsmugler-verdenen for å bevise hans uskyld. Men når den burmesiske regjeringen sperrer saken deres ved hjelp av diplomatiske lover, må Peter og Neal finne en måte å bruke de samme lovene til sin egen fordel.