What Have I Done to Deserve This?
S2, E19: Meredith og George er plutselig uenige på jobb; Bailey behandler Addison for et uvanlig kvinneproblem, selv om hun teknisk sett fortsatt har mammapermisjon; Alex blir unormalt sjalu når Izzie gir mer oppmerksomhet til Denny.