Lost Whatever The Case May Be
S1, E12: Jack, Kate og Sawyer slåss om en nylig oppdaget låst metallkoffert, som kan inneholde informasjon som gir innsikt i Kates mystiske fortid. I mellomtiden ber Sayid en motvillig Shannon om å oversette notatene han tok fra den franske kvinnen; en voksende bølge truer med å sluke flykroppen og hele strandleiren, og Rose og en sørgende Charlie knytter overraskende bånd over Claires uforståelige forsvinning.