The Walking Dead What's Been Lost
S11, E20: Daryl og Carol etterforsker hvor vennene deres er, etter at Pamela fikk dem til å forsvinne fra Commonwealth. Dessverre er deres eneste ledetråd Hornsby. Samtidig ber Pamela Yumiko om å stille Eugene for retten, på vegne av Commonwealth.