S6, E1: I sesongpremieren tilpasser alle de ansatte på Chicago Med seg den nye normalen i pandemien. Dr. Choi, Dr. Lanik og April kjemper i førstelinjen. Dr. Halstead og Hannah står overfor en vanskelig virkelighet. Dr. Charles prøver å skvære opp med datteren etter den nylige utviklingen.