S3, E22: Dagen Peter kjøper vulkanforsikring er dagen Lois blir lei av de konstante pengeproblemene deres. Når Peter ønsker seg en jødisk "pengefyr" som kan hjelpe dem, kommer Max Weinstein til unnsetning. Etter å ha møtt Max, bestemmer Peter at Chris kan gjøre det bra hvis han konverterer til jødedommen så fort som mulig, men planene om en kjapp Bar Mitzvah i Las Vegas ødelegges av Lois.