S8, E19: Mens Haley er hjemme for å ta seg av den nye babyen, organiserer Quinn en konsert på Tric. I mellomtiden får Brooke et tilbud om å returnere til Clothes over Bros., og Nathan bestemmer seg for å avsløre Professor Kellerman (tilbakevendende gjestestjerne PETER RIEGERT -- Damages).