The Equalizer Where There’s Smoke
S3, E2: Teamet er i ferd med å hjelpe en brannmanns datter når faren hennes plutselig forsvinner. Dessuten sliter tante Vi og Delilah fortsatt med å håndtere McCalls bortføring.