S2, E14: Et mystisk dødsfall i en tom skyskraper fører Rosie og Villa inn i den innerste sirkelen til en tidligere barnestjerne som kanskje planlegger et comeback. Rosie føler effekten av Donnas involvering i Magic City-laboratoriet, og sjokkerende avsløringer fra Hornstock og Rosie fører forholdet deres til nye høyder.