S8, E1: Jill tar med Tim, Wilson, Al og Heidi på en overraskelses-raftingtur på Tims bursdag, men han ville slappe av den dagen. I mellomtiden prøver Brad og Mark å fjerne en druesaftflekk fra sofaen.