S5, E16: En dømt drapsmanns flukt kommer for nære når flere medlemmer av teamet viser seg å være i fare. Doktor Charles og doktor Halstead fortsetter å krangle om behandlingsplaner. Doktor Choi og April oppdager sannheten bak en pasients svindel. Maggie får endelig gode nyheter.