S5, E8: Legene ved Seaside Wellness konfronterer en defensiv og uforutsigbar Amelia som har dukket opp etter å ha vært ute på en 12-dagers dopfest med kjæresten, Ryan. I løpet av konfrontasjonen angriper Amelia nådeløst vennene sine en etter en, og Addison synes det er vanskelig å se svigerinnen i hennes nåværende tilstand.