S1, E2: Etter å ha overlevd et forlis oppdager Fjord Stone at han har fått magiske krefter. I Nicodranas får Jester Lavorres skøyerstreker henne i trøbbel, mens Notts tyverier nesten får henne og Caleb drept. Beaus etterforskning leder sørover.