S1, E3: Gjengen drar på Pride for å støtte Todricks opptreden. Brad hjelper Curtis med hans rolle i homoverdenen, mens Jaymes bekymrer seg om Joey kommer på hans 'parykk og vin'-fest. Spenningen stiger i gruppen under rmiddagen.