S1, E3: Med blod på Avinash og Abhas hender og tynnslitt tålmodighet gleder de seg til å se Siya igjen. Kabir snubler over et viktig spor i etterforskingen, og Avinash kjenner at renneløkken strammer seg. En stygg overraskelse er i vente når kidnapperen kommer med et nytt krav: et nytt drap på enda et usannsynlig offer! Avinash må fortsette drapstoktet sitt om han vil ha datteren tilbake.