S15, E1: Legene ved Grey Sloan Memorial konkurrerer om en ny stilling. Meredith virker ufokusert. Maggie bærer på en stor hemmelighet, mens Amelia og Owen prøver å finne ut av sitt forhold. Bryllupsreisen til Jo og Alex blir ikke helt som planlagt.