9-1-1 Worst Day Ever
S1, E4: Etter en dødelig flyulykke kjører Bobby og teamet for å hjelpe de overlevende, mens Athena takler panikk og kaos på flyplassen. Bobby konfronterer demonene sine fra fortiden. Athena er ute etter hevn mot en gruppe tenåringsmobbere, og Abby leverer en viktig beskjed fra et nødanrop.