S4, E4: Rose stiller i konkurransen om å bli årets kvinne i St. Olaf, og med litt hjelp fra Blanche og Dorothy, endrer hun listen over kvalifikasjoner på deltagerskjemaet, og hun blir en sikker vinner. I mellomtiden rammer en hetebølge Miami, og jentenes klimaanlegg slutter å virke.