S1, E4: En uventet brann i jungelen setter gjengen i fare, mens Judith nærmer seg de mistenkte. Tyvene koordinerer sine handlinger for å utføre ranet, og må sørge for at brudeparets dans blir det avgjørende øyeblikket for å gjennomføre planen. Samtidig starter Saveria og Nacho sin egen etterforskning og avdekker bevis som kan avsløre dem.