One Tree Hill You Call It Madness, But I Call It Love
S4, E16: Lucas finner ut hvem som så onkelen bli drept et år tidligere. Samtidig får Peytons avgjørelse om å ikke gå på ballet fatale konsekvenser. Nathan og Haley lover å bare være romantiske tenåringer på ballet.