S1, E4: Gloria holder en innsamlingsfest for å presentere Rodrigo. Hailey blir sendt for å hente ham, og Thomas stepper inn med underholdning. Når Rodrigo endelig ankommer for å forbløffe forsamlingen, kan ikke Thomas holde seg lenger. Men den nye maestroen koser seg ikke - han er plaget av en beskjed om at en viktig person er på vei.