S1, E1: Nina er i ferd med å fortelle bestevenninnen Moa om sin nye kjærlighet, men jo mer tid som går, jo vanskeligere blir det. Å fortelle det til Rune, som har hjulpet familien siden mannen hennes døde, gjør det enda vanskeligere.