S2, E22: Violent må velge mellom Pete og Sheldon og en sørgende pasient utgjør en fare for henne. Addison konfronterer følelsene for Noah og Morgan skal føde. Dell er bekymret for datteren når en neddopet Heather returnerer til byen, og Naomi må bestemme seg for om hun skal bli på Oceanside eller få en ny start på Pacific Wellcare.