Mariah’s Christmas: The Magic Continues
Høytidens dronning er tilbake med en eksplosjon av juleglede i denne spesialen. Mariah fremfører sin fortryllende sang «Fall in Love at Christmas» med Khalid og Kirk Franklin, prater med Apple Musics Zane Lowe og avslutter med en festlig klassiker.