17 Again
Hvem sier at du bare er ung én gang? Zac Efron og Matthew Perry snur konseptet i Big på hodet i denne hysterisk morsomme tenåringskomedien om en middelaldrende far som våkner opp og finner ut at han er 17 år igjen! Men å prøve å komme seg gjennom videregående er ikke enkelt for Mike O'Donnell (Efron, High School Musical, Hairspray), spesielt ikke når dine egne barn går på samme skole og tenårin...