20.0 Megaquake
Når et gigantisk jordskjelv truer San Francisco, utløser en rekke prognoser total ødeleggelse over hele byen. Nå samles et eliteteam av nødetater og katastrofeeksperter om det forventede episenteret og jobber utrettelig for å redde så mange liv som mulig før byen blir knust inn i glemselen.