Inspirert av den sanne historien om MIT-studenter som mestret kunsten av korttelling og vant millioner av dollar i Vegas' kasinoer. På leting etter en måte å finansiere utdannelsen på, blir Ben Campbell (Jim Sturgess) rekruttert av MITs mest talentfulle studenter for å ta del i en plan om å ta over Vegas. Med hjelp fra den briljante statistikkprofessoren (Kevin Spacey) og med deres falske...