Et utfordrende år
Albert og Bruno har mildt sagt et løsaktig forhold til økonomi og skylder penger til opp over pipa. I ett forsøk på å få økonomien på rett kjøl slår de seg sammen med en gruppe unge miljøaktivister, men støtteordningene og lovnader om gratis øl veier tyngre enn klimaengasjementet.