Wedding Wonderland
Uken før det lykkelige paret Hallie og Lucas skal gifte seg blomstrer det opp en familiekrangel. Plutselig blir deres planer for et drømmebryllup i tropene truet, og de må tenke på nytt. Kan de holde bryllupet de alltid har drømt om i et vinterlandskap i stedet?