A Working Man
Levon Cade sluttet i en dekorert militærkarriere i spesialstyrkene for å leve et enkelt liv i byggebransjen. Men når sjefens datter, som er som familie for ham, blir tatt av menneskesmuglere, avdekker letingen hans for å få henne hjem en verden full av korrupsjon som er større enn han noen gang kunne ha forestilt seg.