Abominable
Et forskerteam reiser til Himalaya for å finne en spesiell plante som kan skape store medisinske fremskritt. Mens de snubler over ledetråder fra den forrige ekspedisjonen, blir de brutalt klar over at de ikke er alene. De blir nødt til å kjempe mot en Yeti-skapning som vil gjøre alt for å beskytte sitt territorium...