After Everything
I femte og siste del av AFTER-serien strever Hardin med å komme seg videre. Plaget av skrivesperre etter det knusende bruddet med Tessa, reiser Hardin til Portugal på leting etter en kvinne han har forurettet tidligere – og for å finne seg selv. Han innser at om han skal ha noe håp om å vinne Tessa tilbake, må han forandre seg før han endelig kan forplikte seg for godt.