All Hallows' Eve
Mens en barnevakt passer to barn på Halloween-kvelden, finner hun en gammel VHS-kassett i barnas godteripose. Båndet inneholder tre skrekkhistorier, alle knyttet sammen av en morderisk klovn. Etter hvert som natten skrider frem, begynner merkelige ting å skje i huset. Det tar ikke lang tid før barnevakten finner ut den forferdelige sannheten... Den gale klovnen prøver å tvinge seg inn i hennes verden.