Alpine Quest
Tre venner-Loubna, Mélanie og Sophie-krysser Alpene fra Wien til Monaco med sykkel, ski og til fots på under 60 dager. De krysser fem land og 79 pass og fremhever kvinners styrke, naturens kraft og klimautfordringer i en historie om mot, utholdenhet og vennskap.