Altitude
FBI-agenten Gretchen Blair (Denise Richards) får et usedvanlig tilbud mens hun sitter på flyet til Washington. Mannen bak henne forklarer at flyet kommer til å bli kapret, og lover å betale henne 75 millioner dollar hvis hun klarer å få ham trygt ned på jorden. Idet flyet kapres - under ledelse av Dolph Lundgren i ondskapsfull toppform – innser Gretchen at hennes medpassasjerers overlevelse avhenger av hvorvidt hun, i samarbeid med en mestertyv, kan overliste forbrytergruppen som har tatt over kontrollen på flyet...