Amazing Grace
I 1972 spilte Aretha Franklin inn sitt klassiske livealbum "Amazing Grace" i en kirke i Los Angeles. Innspillingen ble filmet av regissøren Sydney Pollack, som senere lagde Oscar-vinnende filmer som "Tootsie" og "Mitt Afrika", men på grunn av tekniske problemer ble filmmaterialet liggende urørt i over 45 år. Nå kan vi endelig nyte tidenes mestselgende gospelalbum på film.