Analyze This
Robert De Niro og Billy Crystal slår seg sammen med Lisa Kudrow, Chazz Palminteri og regissør/medforfatter Harold ramis og gir deg et komedietilbud du ikke kan si nei til. Du kommer til å le høyt av denne mafiafulltrefferen. De Niro, som her med dyktighet parodierer de munnarappe skurkerollene som har vært kjernen i hans imponerende karriere, spiller Paul Vitti, en mektig svindler og overhode i...