APACHE STAYS APACHE
Med ti topphits og over to milliarder strømminger er Apache 207 fortsatt en gåte. Nå bryter han stillheten og slipper kamerafolk innpå seg. Denne fengslende dokumentarer viser livet hans fra blokk til luksushus, fra ensomhet til utsolgte stadioner, samt hans forhold til familien, bestevenner og rap-ikonene Loredana, BAUSA og XATAR.