Hokus Pokus Kosteskaft
Hold deg fast for en magisk, musikalsk og morsom reise! Når Charlie, Carrie og Paul flytter til en liten landsby under 2. verdenskrig, får de vite at vertinnen deres, Miss Price, er hekselærling. Selv om de tidlige magiforsøkene ga morsomme resultater, lykkes hun i å forhekse en sengeknott, og så flyr de til den fantastiske animerte Naboombu-øya for å finne en formel som kan redde England. Inneholder tobakkskildring.