Begin Again - Forelsket i New York
Regissøren bak den irske filmen "Once" står bak dette like musikkspekkede dramaet med Keira Knightley bak mikrofonen. Hun spiller singer-songwriteren Gretta, som vandrer rundt i New York etter å ha blitt dumpet av sin rockestjernekjæreste Dave (Adam Levine fra Maroon 5). Men i møtet med plateprodusenten Dan (Mark Ruffalo) oppstår – rent bokstavelig – søt musikk.