Behind The 1975’s Notes On a Conditional Form
«Det kan beskrives som et ønske om å være utadvendt, etterfulgt av frykten for å bli sett», forteller Matty Healy fra The 1975 til Apple Music. «Det er det jeg føler er rammene for dette albumet.» I denne kortfilmen reflekterer Healy rundt sine egne kompleksiteter og hva som motiverer ham. Sammen med bandkollegene avslører han også ideene som resulterte i deres fjerde album, Notes on a Conditional Form. Det er et unikt og oppriktig portrett av et av Storbritannias mest dristige band.