Behind the Tide
Filmen "Behind The Tide" dykker ned i livene til kreative surfere som lever av lidenskapen sin, og fremstiller historiene deres fra Australia, Cornwall og Frankrike. Den tilbyr et unikt perspektiv på surfekulturen, og fremhever enkeltpersoner som jobber utenfor boksen. Gjennom filmens skapere og fotografer får vi et innblikk i hvordan surfing krysser geografiske og sosiale grenser.