Belle
Suzu er en sjenert ungdomsskoleelev som lever ut drømmene sine i en massiv virtuell verden. Her kan hun være popstjernen hun alltid har drømt om å være, samtidig som hun prøver å avdekke identiteten til et mystisk beist på flukt.