Best Man Down
Scott og Kristins bryllup var helt perfekt – bortsett fra at Scotts forlover Lumpy døde under festen. De nygifte avlyser bryllupsreisen og reiser istedenfor nordover til Lumpys begravelse – de oppdager da et det var mye de ikke viste om sin venn.