Beyond the Gate
Tre unge britiske skiløparar forlèt heim, vener og kvardagsliv for å jage draumen om å bli olympiske meistrar. Driven av motstandskraft og støtta av Dynastar-Lange og visjonære ekspertar, utforskar filmen offera deira, håpa deira og rolla til Dynastar-Lange i reisa mot toppnivå.