Beyond Tomorrow
George Vale Melton (Harry Carey), Allan Chadwick (C. Aubrey Smith) and Michael O'Brien (Charles Winninger) are rich but lonely, so they invite a pair of strangers, schoolteacher Jean Lawrence (Jean Parker) and cowboy James Houston (Richard Carlson) to their house for dinner on Christmas Eve. Both James and Jean seem to hit it off, but the next day the three old men are killed in a plane crash. Now ghosts, the three work from the afterworld to make sure the young couple stays together.