Blockers
Produsentene som gav deg Neighbors og This Is the End, står bak den elleville komedien: Blockers. Når tre foreldre (John Cena, Leslie Mann og Ike Barinholtz) får snusen i døtrenes pakt om å tre ut av jomfrudommen på skoleballet, starter de en enkvelds dekkoperasjon for å stoppe tenåringene fra å gjennomføre planen.